poniedziałek, 16 września 2013

Spotkanie Blogujących Babeczek

Tak więc, jak już niektóre koleżanki ze spotkania zrobiły, nadeszła pora na to bym także wypowiedziała się na temat spotkania :)




Spotkanie fantastycznych Babeczek odbyło się w Gorzowie Wielkopolskim 7 września 
W spotkaniu uczestniczyły


No i Ja

Impreza odbyła się w Bistro Alibi, każda z uczestniczek otrzymała od naszej organizatorki przypinkę z imieniem oraz blogiem jaki prowadzi



Bardzo dziękuję firmie 



Bardzo chciałam podziękować właścicielowi lokalu oraz obsłudze, jedzonko było przepyszne osobiście najbardziej mi smakowały ziemniaczki oraz winko :D (kieliszki wszystkich kobietek z naszego spotkania, magicznie prawie same się zapełniały dzięki bardzo wprawnej ręce pana kelnera :)




Po bardzo smacznym obiadku, postanowiłyśmy wyjść na taras 
Z uwagą przyglądaliśmy się jak Cholera Naczelna układa włosy naszej Dayli :)



Spotkanie przebiegało bardzo miło, po jakimś czasie pojawiła się Pani Regina Jankowska - braffiterka, która wspaniale nam doradzała i odradzała jakie biustonosze najlepiej będą do nas pasować, ponieważ jest to temat, który bardzo przypadł nam do gustu, każda z uczestniczek zaczęła sobie patrzeć w piersi :D

(moje ulubione zdjęcie nawiasem mówiąc :D)

Pod koniec spotkania postanowiłam zrobić sobie zdjęcie z moim wytrwałym mężem, który nie przestraszył się babskiego gadania o kosmetykach i innych rzeczach i wiernie czekał, aż się nagadamy :D


Na koniec zrobiłyśmy sobie grupowe zdjęcie przed wejściem do lokalu





Bardzo dziękuję wspaniałemu panu fotografowi, który uchwycił świetne momenty z naszej imprezki, zapraszam do odwiedzenia strony 




Bardzo dziękuję też sponsorom naszego spotkania


























































































































Od patrona naszego spotkania, założonego niedawno portalu Przepisu na Kobietę otrzymałyśmy wspaniałe kubeczki 



Postanowiłyśmy zrobić ogólne zdjęcie z kubeczkami i prezentami :)


Gorąco zapraszam do zarejestrowania i odwiedzania, wyżej wymienionego portalu :)


Bardzo miłą niespodzianką było też zdjęcie Pani Magdy Gessler z własnoręcznym podpisem :)

To by było na tyle :)
Dziękuję wam kobietki, że mogłam was poznać i porozmawiać z wami w realu :) 
Cieszę się bardo z naszego udanego spotkania i już odliczam czas do następnego :)

Buziaki dla was wszystkich :)




















14 komentarzy:

  1. Czyżbym tylko ja została, która nie może znaleźć czasu na napisanie notki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu dziękujemy:)Ciesze się ze mogłyśmy się poznać w realu.Pozdrawiamy Dar1930 i Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Och Dziękuję :D
      Teraz nazywam się Aleksandra Sabina Anastazja Magda Loll :D
      hehehe :D

      Usuń
  4. Bardzo miło było Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Ja także się cieszę że was poznałam :D

      Usuń
  5. Ooo moi rodzice ostatnio szaleją za tym dzbankiem filtrującym i mi tez każą z niego korzystać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheheh faktycznie dzbanek pierwsza klasa :D
      Naprawdę woda mi z niego smakuje lepiej :D

      Usuń
  6. Olu, świetnie było Cię poznać :) i cudnie się bawiłam z Wami :)
    fotka z zaglądaniem w biusty chyba stanie się znakiem rozpoznawczym imprezy, bo wygląda na to, że jest faworytką każdej z nas :D
    a gafę z imieniem... jakoś kiedyś Ci zrekompensuję ;)

    Ściski cieplutkie, i koniecznie do nastepnego ;) Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także świetnie z Wami się bawiłam :D
      A Twoje włosiaste triki przekaże moim dzieciom w przyszłości :D
      No tak :D zdjęcie z naszymi biustami powinno być chyba w ramkę oprawione :D heheh
      Nie przejmuj się :) cieszę się że mam ten kubek :D wspaniale pije się w nim poranną kawę :)
      Także nie mogę doczekać się następnego spotkania :)
      Dużo buziaków :*

      Usuń
  7. Też uwielbiam to zdjęcie!!! :D
    I świetnie było Cię poznać- musimy koniecznie zrobić powtórkę! :)

    OdpowiedzUsuń