czwartek, 19 września 2013

Magiczne Indie - maseczka lemon

Dzisiaj postanowiłam wypróbować maseczkę produkt z Magicznych Indii, ponieważ mam suchą skórę maseczkę musiałam rozmieszać z mlekiem (do cery tłustej powinno się wlać wodę) do moich poczynań przyłączyła się mama, która sama była ciekawa co z tego wyniknie :)
Tę maseczkę można również stosować na ciało oraz włosy. 


 Po rozmieszaniu z mlekiem powstała niezła papka, która miała dziwny zapach :)
Nie były to kwiatki, ale nie było aż tak źle :) zapach osobiście przypominał mi kąpiel błotną :)


Postanowiłyśmy z mamą zrobić sobie zdjęcia



Mama była niezmiernie ciekawa, jaka skóra będzie po zmyciu maseczki :D


Nie powiem, wyglądałyśmy razem dość śmiesznie :D


Po 20 minutach zmyłyśmy z twarzy maskę i szczerze powiedziawszy mile zaskoczył mnie fakt, że moja skóra jest naprawdę gadka i miękka, choć troszkę źle się zmywało ją z twarzy, ponieważ bardzo mocno przywarła :D musiałam pierw zmyć ją ciepłą wodą a potem zimną jak było podane na opakowaniu. 

Bardzo spodobał mi się też, ten fakt, iż ten produkt, nie był testowany na zwierzętach, bardzo się z tego cieszę.

Z całą mocą mogę polecić każdemu tą maseczkę, mnie ona się bardzo spodobała, zapraszam gorąco do odwiedzania strony







9 komentarzy:

  1. :)super razem wyglądacie w tych maseczkach:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie wyglądacie bosko w tych maseczkach :) :) Widzę, że kosmetyki ze spotkania u Was ostro w użyciu, co bardzo mnie cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, tym bardziej, że jedna młoda, druga stara cera. Warto wypróbować , sprawdzać jak tylko się da :) cudownie chłodziła mnie ta maseczka. A buzia gładka jak nie wiem co. Szkoda, że zmarszczki nie zniknęły.:)) Ale czułam się wspaniale odświeżona, czysta i nawilżona. :)

      Usuń
    2. tak :) mama ma rację :) bardzo przyjemnie chłodziła twarz ta maseczka :)
      No a kosmetyki to na co dzień co chwila jakiś w ręce ;D

      Usuń
  3. No fajowe zdjęcia a babeczki jeszcze lepsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie najlepsze ...:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy modelki, ja tam widzę, ze deczko Zombie zalatuję :))Jakbym się już rozkładała hahaha !

    OdpowiedzUsuń