wtorek, 3 września 2013

Sen

Miałam dzisiaj dziwny ale zarazem wspaniały sen :)
Siedzieliśmy w poczekalnie z całą rodziną, gdyż dowiedzieliśmy się, że wygraliśmy wycieczkę i lecimy samolotem do innego kraju. Wiem, że to głupie ale tak mi się śniło, że helikopter nas zabierał do góry, w jednym miejscu na niebie wisiał samolot i na nas czekał ( co jest oczywiście śmieszne bo samolot nie mógł wisieć w powietrzu :D) pamiętam, że siedziałam koło Szwagra, a potem nas wciągnęli do kabiny i czekałam na męża, który zaraz miał przylecieć drugą turą. Jak tam było pięknie w tym samolocie, barek po lewej, kino zza kotarą, ale nagle usiadła koło mnie dziewczynka, tak bardzo podobna do mnie i do męża i powiedziała:
- mamo, nudzi mi się, kiedy tata będzie
powiedziałam jej, żeby chwilę poczekała, że zaraz przyleci, jak Tomek (mój mąż) wszedł na pokład, zawołałam go gdzie siedzę usiadł i nasza córka powiedziała mu, że się nudzi, a on powiedział, że wszyscy w samolocie mają darmowe kino więc może iść na film dla młodzieży, a potem się obudziłam... 

Dziwnie tak siedzieć koło własnego dziecka, choć nawet się jeszcze go nie zna, patrzeć na mieszankę mojej krwi połączonej z męża krwią i widzieć dziecko takie cudowne :)

Nie wiem co oznacza ten sen, ale w sierpniu dowiedzieliśmy się z mężem, że jedziemy na wycieczkę z jego pracy, a wczoraj powiedział, że prawdopodobnie do Szwecji 
Jestem strasznie podekscytowana, to pewnie dlatego przyśnił mi się taki sen...

PS. Z reguły jak śpię to śnią mi się takie popaprane sny, że nikt ich by nie zczaił. Raz śniło mi się że jestem czerwonym kapturkiem :D (heheheh) na prawdę mam dziwne sny, a ten był taki inny i wspaniały :) 




Stare zdjęcie więc się nie śmiejcie :D

9 komentarzy:

  1. Sni się to co nam w głowie siedzi :))
    Tiaaa... znaczy się , za jakiś czas mogę sie wnuczki spodziewać. :)))
    zresztą nie zawsze sny mają coś wspólnego z naszymi myślami bo skąd u mnie wulkany plujące lawą..? :)

    Olka, może dodaj do nagłówka coś bo tak jakoś myśli się, że tylko o kosmetykach piszesz

    OdpowiedzUsuń
  2. spróbuję ale po naszym spotkaniu w Gorzowie bo teraz nie ma sensu jak plakietki są takie jaki już są

    A wulkan - widok wulkanu oznacza, że śniący musi koniecznie kontrolować swoje emocje, zwłaszcza podczas kłótni, ponieważ traci wiarygodność i zaufanie innych. Jeśli młoda kobieta widzi wulkan, jej egoizm i hedonizm popchną ją w kierunku sekretnego i skomplikowanego romansu.

    Jedno jest pewne mamuś - cieszę się że to mi się nie śni wulkan :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to stara jestem, u mnie to znaczy pewnie wielki wysyp pieniędzy :))Do Ciechocinka na wczasy pojadę haha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny sen Olka, na pewno kiedyś usiądziesz koło swojego dzieciątka i opowiesz mu ten sen , czy to będzie dziewczynka czy chłopczyk nie ma znaczenia ... a może parka?

    A tak w ogóle to mi się oststnio nic nie śni bo nie mogę w nocy spać...chciałabym zasnąć normalnie i mieć taki fajny sen jak Ty, na pewno dziś mi sie coś przysni...buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby to ciocia tylko wulkany nie były :D
      Może jesteś po prostu za bardzo zapracowana i jak się kładziesz zmęczona to dlatego nic Ci się nie śni :) spróbuj wypocząć troszkę :)

      Usuń
  5. Ola, to ja jestem mistrzynią popapranych snów :D
    ale szczegóły to lepiej na osobności :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh mama też ma czasami popaprane sny :D
      Chyba to u nas rodzinne :D

      Usuń