sobota, 25 stycznia 2014

Troszkę lata zimą :D

Witajcie :)

Postanowiłam w ten zimowy i chłodny okres wstawić zdjęcia z mojej wycieczki rowerowej, którą odbyłam w sierpniu :)

Jechałam trasą Brusy-Czyczkowy-Chełmy-Czernica-Męcikał-Żabno- Brusy
W sumie jedno wielkie koło :D

Z jednej strony chciałam pokazać piękno przyrody... Pierwszy raz jechałam wtedy trasą co dopiero co zbudowali, ale powiem szczerze, że przepięknie jest jak się wjeżdża ścieżką do lasu a tam taka wspaniała cisza... I ten zapach... Kocham las :)

Tutaj już w Chełmach :) 

Za chwilkę wjadę do lasu, trasa rowerowa między polami wyłożona została asfaltem, wjazdy do lasów brukiem, a w lesie ubitym piaskiem i żwirem


Przede mną 

I za mną :D


Koła się kręciły to znaczy że jest dobrze :D

Najgorzej było pod górkę :D 

Z górki trochę lżej :D

Rzeka w Czernicy

I tutaj też ta sama rzeka

Tutaj już jechałam Z Męcikału w stronę Brus, powoli zaczynał mnie tyłek boleć od siedzenia :D




W Żabnie natrafiłam na małe schowane oczko wodne :) Komary gryzły na potęgę :D

Tutaj już powoli dojeżdżałam do Brus 




To była świetna przejażdżka chociaż potem przez tydzień miałam siniaka na tyłku to było warto :D 
Jak będzie lato to znów się wybiorę :)
Mam nadzieję, że chociaż trochę dałam wam słońca i ciepła lata :)
Buziaki wielkie :* 

2 komentarze:

  1. Fajne te nasze drogi rowerowe teraz przynajmniej można bezpiecznie pojeździć a i nasze okolice są śliczne

    OdpowiedzUsuń