środa, 12 lutego 2014

Choróbsko

Od paru dni trzyma mnie kaszel i ból gardła... Odechciewa się wszystkiego a za oknem tak ładnie, jakby za chwilę miała przyjść wiosna... 
Bulma ładnie bawi się piłeczką, a ja siedzę zakopana w chusteczki... 




Czekam na listonosza :) zamówiłam koszulkę Dragon Ball i nie mogę się doczekać aż przyjdzie :) 
Ostatnio przeczytałam świetną książkę pt. "Piękne Istoty" oglądałam wcześniej film ale jak zawsze powiem szczerze, że film nie umywa się do książki... 



Są jeszcze dwie części "Istoty ciemności" i "Istoty chaosu" mam nadzieję, że niedługo kupię resztę tomów :)
Książka super, nie idzie się oderwać :D 
Mama kupiła Bulmie leżak na kaloryfer i teraz kicia często tam śpi :D 








Czasami lubi spać na plecach u kogoś :D







Ale przeważnie na parapecie :D




Ok idę pranie wieszać :) 
Buziaki dla odwiedzających :D

6 komentarzy:

  1. No Olka zdrowiej , Ja też dopiero co byłam chora ale już przeszło na resztę domowników - masakra jakaś! Kiciusiek fajny a leżak też bym taki chciała , szkoda , że jestem taka duża ;) Zdrówka życzę Pa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo mama mówiła że u was choróbsko też się panoszy :)
      Myślę ciocia że jakby tak większy leżak i powiesić na kaloryfer... hmmm a może na piec :D i wtedy by się dało :D hahahha

      Usuń
  2. cudowne kocisko :) nasza też całymi dniami śpi na tym lezaczku :)

    OdpowiedzUsuń