środa, 2 października 2013

Dzbanek filtrujący firmy Dafi - recenzja

Około miesiąca temu w Gorzowie, każda z uczestniczek zjazdu otrzymała dzbanek filtrujący do wody. Sponsorem była firma DAFI. Producent FORMASTER S.A


Pierwszy raz używam takiego dzbanka więc, strasznie byłam ciekawa jak się sprawuje w codziennym użytkowaniu.

Na początek troszkę informacji 

Dzbanek -Atri Classic
Informacja na opakowaniu.
Układ filtrujący DAFI CLASSIC dzięki złożonej technologii zmiękcza wodę oraz usuwa z niej zanieczyszczenia mechaniczne, metale ciężkie chlor - czyli wszystko, co zaburza jej naturalny smak. Odpowiednio dobrany skład mieszanki filtrującej pozwala uzdatnić do 150 litrów wody( w zależności od jej jakości) oraz zapobiega rozwojowi bakterii we wnętrzu wkładu filtrującego przez ok. 1 miesiąc. Comiesięczna wymiana wkładu gwarantuje najwyższą jakość wody.

Wkład filtrujący DAFI CLASSIC redukuje twardość wody oraz usuwa chlor, metale ciężkie,detergenty, herbicydy i pestycydy.

Informacja ze strony producenta
Filtrowanie wody zapobiega osadzaniu się kamienia w czajniku 

i ekspresie oraz sprawia, że z Twoich filiżanek i kubków znika nieprzyjemny osad.  Filtr Dafi usuwa też z wody posmak chloru oraz mętny żółtawy kolor pojawiający się w wyniku kontaktu wody z instalacją wodociągową.

Oczyszczona przez filtr woda zapewnia więc zdrowe i smaczne napoje na co dzień.  Osoby, które potrzebują czystej wody do bieżącego użytku w kuchni, mogą z powodzeniem sięgnąć po dzbanek Atri. Można w nim szybko przefiltrować wystarczającą ilość wody do przygotowania kawy, herbaty czy też niewielkiego posiłku. Samo filtrowanie całej pojemności dzbanka trwa około 2 minuty.

Dzbanek Atri to także doskonałe rozwiązanie dla osób aktywnych i uprawiających sport, które mogą zastąpić wodę butelkowaną wodą z filtra. 
Dzbanki filtrujące ATRI o pojemności całkowitej 2,5 l. (pojemności wody przefiltrowanej ok.1,3 l.) z manualnym wskaźnikiem wymiany wkładu są doskonałym sposobem otrzymywania czystej wody, pozbawionej chloru, metali ciężkich (np. ołów , miedź) i in. szkodliwych substancji. Wystarczy napełnić dzbanek filtrujący wodą z kranu i odczekać kilka minut, aż woda się przefiltruje.
Dzbanek filtrujący ATRI wyposażony jest w filtr wymienny DAFI Classic o średniej wydajności około 100-150l* przefiltrowanej wody, przez co poleca się go osobom zużywającym mniejsze ilości wody w kuchni (starsi, single, małe rodziny).

Posiadając dzbanek filtrujący DAFI masz gwarancję, że woda dostarczana do Twojego gospodarstwa domowego stanie się idealna do przgotowywania gorących i zimnych napojów, ale również do przygotowania posiłków dla całej rodziny (szczególnie zup, mlek i kasz dla małych dzieci) czy na przykład kostek lodu, itp.

STOSUJĄC DZBANKI DO FILTROWANIA WODY ZAPOBIEGASZ TWORZENIU SIĘ KAMIENIA KOTŁOWEGO W URZĄDZENIACH AGD TAKICH JAK CZAJNIK CZY ŻELAZKO.

Integralnym elementem każdego dzbanka jest wkład filtrujący. To właśnie zawarta w nim odpowiednio dobrana i systematycznie kontrolowana mieszanka filtrująca znacznie redukuje twardość wody, zawartość niektórych metali ciężkich, związków chloru oraz innych substancji niekorzystnie wpływających na nasze zdrowie. Filtry DAFI poprawiają smak, zapach i barwę wody. Zawarty wewnątrz wkładu węgiel jest impregnowany srebrem, które ma właściwości antybakteryjne i zapobiega rozwojowi drobnoustrojów przez okres 30 dni.

NALEŻY PAMIĘTAĆ O WYMIANIE WKŁADU FILTRUJĄCEGO CO JEDEN MIESIĄC LUB PO PRZEFILTROWANIU 150- 200L*.

Manualny wskaźnik wymiany wkładu umożliwia proste oznaczenie następnej daty wymiany wkładu filtrującego. Należy jedynie ustawić wskaźniki indykatora na odpowiedni dzień i miesiąc.


Taki właśnie dzbanuszek z filtrem jest do nabycia w sklepie internetowym na tej stornie


Moje zdanie :D

Ogólnie człowiek powinien pić ok 2 l dziennie wody. Ja piję czasami nawet trzy :) Zawsze piłam wodę z kranu, przyznam szczerze, że nasza woda nie jest chlorowana, w każdym razie może jest ale nie czuć nic w smaku, od kiedy dostałam dzbanek do filtrowania wody, powiem szczerze, że nie piję już zwykłej wody z kranu. Bardzo zasmakowała mi woda przefiltrowana. Kiedy przyjrzałam się wodzie, jest widać różnicę, wielką różnicę.




Po lewej stronie woda z kranu, po prawej woda przefiltrowana w dzbanku.

Jak widać gołym okiem można zauważyć nalot w kubku z wodą z kranu, powiem szczerze, że byłam bardzo zaszokowana, kiedy dotarło do mnie ile chloru, kamienia i innych rzeczy piję, jakby nie patrzeć codziennie. 

Od kiedy używam dzbanka z filtrem Dafi, nie piję już innej wody, bardzo zasmakowała mi właśnie ta :)

Będę go używać cały czas :)
Nawet mojemu mężowi bardzo zasmakowała ta zmiana :) Widać jak kobieta się uprze to potrafi zmusić kogoś do zmiany nawyków :)

Polecam gorąco, każdemu ten dzbanuszek :)
Potrafi odmienić życie na lepsze i zdrowsze :)





5 komentarzy:

  1. ja zauważyłam, ze przestałam kupować napoje :D tylko woda i woda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też piję tylko wodę:) napój to jak już to od święta :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie taki dzbanek jest na pewno dobrym rozwiązaniem jeśli chcemy mieć czystą wodę i dobrze filtrowaną. Jednak ja mam jeszcze u siebie w domu dzbanki do herbaty https://duka.com/pl/kawa-i-herbata/dzbanki-i-zaparzacze-do-herbaty i jestem zdania, że jest to świetne rozwiązanie. Tym bardziej, że można zaparzyć herbatę od razu dla kilku osób.

    OdpowiedzUsuń