poniedziałek, 28 października 2013

Czerwony gulasz

Pomyślałam sobie, że zrobię gulasz w niedzielę. Mój mąż uwielbia go więc często go robię :) 
Ale dzisiaj pomyślałam że podzielę się z wami nim. Właściwie to jest to zwykły gulasz ale ja dodaję swoje przyprawy i inne rzeczy dlatego tak nam smakuje :D 

Tak więc :)
Do gulaszu potrzebne będą:
- miąsko :D (tyle ile każdy lubi :) ja kupuję większą ilość od razu na dwa dni :) kiedyś kupowałam karkówkę ale zmęczyło mnie ciągłe wybieranie tłuszczu bo nie przepadamy z mężem za tak zwanymi miękiszami :D)
- duża marchew
- cebulka
- czosnek 
- dwie małe papryki albo jedna duża
- por
- i przyprawy 

Najpierw kroję mięsko w kosteczki i podsmażam na tłuszczyku, dodaję przyprawy i zalewam wodą, robi się fajny czerwony sosik :) muszę dodać że z mężem bardzo lubimy jedzenie mocno doprawione dlatego zawszę dodaję dużo wszystkiego :)
Wlewam trochę też winka dla smaku jak mam :)
Dodaję wszystkie warzywka pokrojone w kostkę ( czosnek też, nie wyciskam go tylko kroję w malutkie plasterki) i trzymam na gazie 1.5 godzinki pod przykryciem :) podlewając od czasu do czasu wodą. 
Muszę się pochwalić, że od mamy dostałam świetną patelnię głęboką na rocznicę i na serio jest wspaniała :) teraz mogę robić tyle sosu ile dusza zapragnie :D
Po wyznaczonym czasie sos zagęszczam śmietaną i jest gotowy :)

A tak wygląda na zdjęciach :)

Ta przyprawa do mięs czyni cuda :)
















Na dzisiaj to wszystko :)
Pozdrowionka :*



9 komentarzy:

  1. Dziecko ma fajną patelnię a mama jeszcze się takiej nie dorobiła :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to już czas mamuś żebyś sobie taką sprawiła :D

      Usuń
  2. :)pyszny musiał być:)razem z panem fotografem uwielbiamy:)Pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. daj znac jak ci idzie praca w ross:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a super :) Dziewczyny miłe fajna atmosfera :D powiem Ci że to naprawdę fajna praca :)

      Usuń