poniedziałek, 4 lutego 2013

Pierwszy :)

Witajcie :)
Nazywam się Ola i od ponad 3 lat jestem konsultantką firmy FM, na tym blogu chce wam zaprezentować i oceniać produkty tej marki.

Moim pierwszym perfumem jakim kupiłam był Hugo Boss, bardzo mi się spodobał. Ma numer 25 i jest z kolekcji Czarującej. Ma w sobie Harmonijne połączenie frezji, irysa, passiflory, owoców egzotycznych oraz cedru białego. Jest moim ulubionym, chociaż jednak od niedawna mam drugi inny :)
Numerek 23 i jest to Cacharel - Amor Amor. Pochodzi z kolekcji Romantycznej i jest to słodka i bardzo zmysłowa nuta mandarynki, jaśminu i wanilii. 
Na dzisiaj to tyle :) 
W następnym poście opiszę perfumy jakie najczęściej kupują u mnie klientki :)
Pozdrawiam i do zobaczenia :)



3 komentarze:

  1. witaj Olu :)
    jestem pierwsza obserwująca, więc gdybyś potrzebowała pomocy w prowadzeniu bloga to służę :)
    życzę satysfakcji z jego prowadzenia :)

    pozdrawiam cieplutko,
    Małgośka

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga :))
    Powodzenia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. A dziękuję dziękuję może się zgłoszę :D

    OdpowiedzUsuń