wtorek, 5 lutego 2013

Perfumy i Kosmetyki

Dzisiaj powiem wam o ulubionym zapachu mojej mamy.
Jest to numerek 18 z kolekcji Prowokującej Chanel - Coco Mademoiselle. Ma w sobie promienne nuty pomarańczy, grejpfruta i bergamotki, połączone ze słodyczą jaśminu i róży. Mamie bardzo się ten zapach podoba choć dla mnie jest on troszkę za "ciężki" :D Kupuje go ona już ode mnie od początku jak zaczęłam swą przygodę z FM. Cena wynosi 33.80 zł 


Produkt który również bardzo często kupowany jest u mnie  to Płyn Uniwersalny:
  • przeznaczony do mycia i pielęgnacji każdego rodzaju powierzchni zmywalnych
  • polecany do mycia blatów kuchennych, podłóg, ścian, glazury, armatury sanitarnej itp.
  • zawiera środki powierzchniowo czynne, dzięki którym szybko i skutecznie usuwa wszlkie zanieczyszczenia
  • posiada właściwości odtłuszczające
  • nie pozostawia smug

  1. jest łagodny dla czyszczonych powierzchni
  2. pozostawia przyjemny zapach swieżych kwiatów granatu
  3. nadaje czyszczonym powierzchniom kryształowy połysk

Mogę powiedzieć że to jest wspaniały płyn i wszystko co jest o nim napisane się sprawdza :)
Nie trzeba dużo szorować a naprawdę wszystko wyczyści i ma świeży zapach. 
Cena takiego płynu wynosi 15.60 zł
To wszystko na dzisiaj :)
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających :)

3 komentarze:

  1. Olu, Twoja mama jest wyjątkową kobietą, więc musi pachnieć wyjątkowo pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu, dzięki za tą wyjątkowość. Powiem, tylko, że każdy z nas jest wyjątkowy, każdy niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju. Ty również :)

    To fakt, od 3 lat kupuję ten zapach, bardzo go lubię. I chociaż ciężkich per-fumów nie lubię to ten ma w sobie coś takiego, że nie czuję , żeby cokolwiek mnie gniotło.
    Ma w sobie mimo wszystko jakąś nutkę niezwykłości, kobiecości, odpowiada mi bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w mojej kolekcji tez mam perfum FM zapach jest z nuta jaśminu,lubię słodkie owocowo -kwiatowe zapachy. Pozdrawiam Aska

    OdpowiedzUsuń