środa, 27 lutego 2013

Podaj dalej :)

Dzisiaj jak obiecałam wstawię konkurs :D
Tydzień temu moja koleżanka Małgosia wstawiła posta o zabawie pt "Podaj Dalej" Byłam ciekawa jak to ja :D i się zgłosiłam reguły tej zabawy są takie: 

  • przystępują do niej osoby piszące bloga
  • chęć przystąpienia zgłaszamy wpisując komentarz pod postem
  • pierwsza i druga osoba otrzymuje prezent - niespodziankę. Możemy nakierować obdarowującego co by nas ucieszyło :)
  • osoby, które zostały obdarowane kontynuują zabawę w taki sam sposób.



Ja od Małgosi dostałam ciekawą książkę, parę próbek kremów i różne inne rzeczy, oczywiście wstawiam zdjęcie :) Małgosiu bardzo dziękuję Ci za przesyłkę :)  z mamą stałyśmy niecierpliwie i czekaliśmy na Twoją niespodziewajkę :D hehe Bardzo się cieszę z paczki i uznałyśmy z mamą że nigdy jeszcze nie widzieliśmy galaretki rubinowej :D więc niedługo na pewno zostanie zjedzona :) jeszcze raz Ci dziękuję


Zachęcam do zabawy i pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. cieszę się, że drobiazgi się spodobały :)
    podeślę Wam przy okazji inne kolory tej galaretki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO dzięki :) coś mi się wydaje że i tak więcej nikt nie skomentuje... no cóż :) i jeszcze raz dzięki za paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, niewielu wie o istnieniu takiego fajnego miejsca ;) trzeba to zmienić, nie uważasz? :)

      Usuń
  3. :) fajnie fajnie tu:) zapraszam do mnie po wyróżnienie
    http://asiawkuchni.blogspot.de/2013/03/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. kuchnia.asi@gmail.com to mój adres-Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń