środa, 13 marca 2013

Wyróżnienie

Dostałam dziś wyróżnienie od Aśki, dziękuję Ci bardzo :) cieszę się, że choć ktoś czyta te moje produkty FM :) i zachęca mnie to do dalszego pisania :)


Dziękuję Ci Aśka jeszcze raz, a teraz moje odpowiedzi na pytanka :)

1.  Wieczór czy ranek?
Oczywiście wieczór :)

2. Zimno czy ciepło?
Ciepło zdecydowanie :D

3. Fiołki czy frezje?
Fiołki

4. Ulubiona potrawa polska?
Bigos

5. Czy wolisz oglądać, filmy czy seriale?
Filmy

6. Co byś wybrała, małżeństwo czy związek?
Poprzez związek do małżeństwa :D

7. Twój uśmiech na twarzy?
Zawsze szczery i bardzo częsty :D

8. Słuchasz rocka czy disco?
Rock, metal 

9. Twoja ulubione danie?
Schabowy z buraczkami :D

10. Przesyłam buziaka :*
Mojemu kochanemu mężowi bez którego nie dałabym sobie rady w życiu 
I wszystkim którzy to czytają :*


Do dalszej zabawy wyróżniam

szysię szyszunię
Agnieszkę Skalik
Chabrową Anię
Kobiety w sieci


Proszę by dziewczyny skopiowały  banerek z wyróżnienia
i odpowiedziały na te same pytania co ja:)











3 komentarze: